هر آنچه باید درباره مستور بدانیم

مستور مجموعه ای است، که تمام راه و روش های ایجاد، مدیریت و توسعه کسب و کار را می داند و به صورت صریح، واضح و ساده بیان می کند. ما در مستور تلاش می کنیم تا با نوآوری و خلاقیت بتوانیم ابزارها، راه حل ها و روش ها را برای کسب و کارهای بزرگ و کوچک فراهم کنیم ما می دانیم که شما همواره به دنبال پیشرفت هستید پس، پویا بودن را می توانید در تک تک تیم ها، محصولات و خدمات مستور شاهد باشید. همواره ما باور داریم پیشرفت مُسری است و اگر بخشی از جامعه پیشرفت کند می تواند کمک به رشد جامعه هم باشد. خوشحالیم که می توانیم تاثیری هرچند کوچک در جامعه کسب و کار هایایرانداشته باشیم

قصه خدمات ما را همین جا بخوانید

طراحی طرح کسب وکار

نوشتن طرح کسب وکار یا بیزنس پلن کار تازه ای نیست و چند دهه قدمت دارد. مخاطب اصلی طرح کسب و کار خود شما هستید و طرح کسب وکار قرار است برنامه حرکت شما باشد این طرح باید همواره نزد شما باشد و در طول مسیر بارها و بارها اصلاح و به روز گردد محتوای طرح کسب وکار می تواند شامل: استراتژی ها، ساختارهای سازمانی، برنامه عملیاتی، برنامه ریزی منابع و پیش بینی های اقتضائی باشد ما در مستور وظیفه خود می دانیم طراحی طرح کسب و کار بر اساس واقعیت ها باشد، هرچند امکان دور شدن از اهداف پیش بینی شده دور از ذهن نیست لذا باز هم میگوییم امکان تغییر و اصلاح طرح در طول مسیر وجود دارد

طراحی مدل کسب وکار

بحث مدل کسب وکار با ظهور اینترنت و فضای وب مطرح شد. این ابزار جدید فرصت های جدیدی را هم به وجود آورد و شیوه های درآمدزایی جدیدی را خلق کرد. ساختار و فرایند کسب وکار در فضای جدید، با دوران حاکمیت کارخانجات و صنایع تفاوت دارد، برای مثال: عدم وابستگی افزایش سود به مواد اولیه ارزان، و سرعت رشد و افزایش مقیاس کسب و کار و متفاوت بودن آن. اما ایده های آنلاین در فضای آنلاین باقی نماند و کسب و کارهای فیزیکی هم با الهام از آنها مدل جدید را جستجو کردن. می توان گفت مدل کسب وکار پاسخ به سه پرسش زیر است
1_ این کسب وکار چه ارزشی ایجاد می کند؟ چگونه آن را ایجاد می کند؟
2_ چگونه آن را به پول تبدیل می کند؟
3_ چه کار می کند که پایدار بماند و همیشه بتواند بقا داشته باشد؟
ما در مستور بر این باوریم طراحی مدل کسب و کار باید علاوه بر پویا و جامع بودن باید انعطاف پذیر باشد

طراحی وب سایت

به بهترین نحوه میزبان مخاطبان خود در اینترنت باشید، وب سایت شما بزرگترین ویترین برای کسب و کارتان است پس طراحی وب سایت شما اهمیت بسیار زیادی دارد
شرکت ها و کارخانه ها برای افزایش برند سازی کسب و کار خود اقدام به طراحی وب سایت های شرکتی می کنند
بسیاری از افراد دارای تخصص های خاص در حوزه های مختلف هستند، امروزه متخصصان با طراحی وب سایت های شخصی می توانند خود را پرزنت کنند.
فروشگاه های اینترنتی خود به انواع مختلفی تقسیم می شوند. نوع اول آن ها تولید کننده هایی هستند که محصولات خود را از طریق فروشگاه آنلاینی که متعلق به خودشان است به فروش می رسانند، نوع دوم مشابه فروشگاه های سنتی است و به فروش محصولات تولیدی کارخانه ها و تولیدی ها می پردازند
ما در مستور به خوبی این موضوعات را درک میکنیم و مهارت و تجربه های لازم برای ایجاد یک وب سایت با کیفیت را داریم

مدیریت شبکه های اجتماعی

مدیریت شبکه‌های اجتماعی و استفاده از شبکه های مجازی موضوعی بسیار داغ و پرکاربرد است که برای بسیاری از مدیران و صاحبین مشاغل نقش کلیدی در بازاریابی آنلاین را ایفا می کند، با این حال دانستن آن که از کدام یک از تاکتیک های بازاریابی آنلاین استفاده کنید و اینکه هر یک چگونه می‌توانند به کسب و کار شما کمک کنند، بسیار مهم خواهد بود. شما احتمالا با شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام، تلگرام، یوتیوب،توییتر و ... آشنا هستید؛ اما آیا میدانید کدام روش استفاده از این کانال ها برای رشد کسب و کار شما مناسب خواهد بود؟ شناسایی راه های مناسب برای مدیریت شبکه‌های اجتماعی نقش مهمی در استفاده از شبکه های مجازی برای دستیابی به اهداف بازاریابی آنلاین و افزایش فروش خواهد داشت. مدیریت رسانه های اجتماعی فرآیند مدیریت تعاملات آنلاین و محتوای منتشر شده در شبکه های مجازی مانند فیسبوک، تلگرام، اینستاگرام، توییتر، لینکدین، یوتیوب و غیره است. مدیریت رسانه های اجتماعی فراتر از ارسال پست و به روز رسانی صفحات اجتماعی شرکت شما است. این کار شامل درگیر شدن با مخاطبان شما و جستجوی فرصت های جدید برای افزایش فروش و همکاری است توسعه استراتژی رسانه های اجتماعی بخش مهمی برای رسیدن به اهداف بازاریابی شماست. بعد از اینکه تصمیم گرفتید کدام یک از شبکه های مجازی مناسب شماست، باید مشخص کنید که چگونه تولید محتوا کنیم؟ همچنین، هزینه تولید محتوا، دفعاتی که قصد دارید پست ارسال کنید و نوع محتوایی را که ارسال می کنید را در نظر بگیرید

تولید محتوای ویدیوئی

ویدیو یکی از روش هایی هست که به دلیل داشتن تصاویر به سادگی می توان پیام های گوناگون را به مخاطب هدف رساند، ذهن انسان تصاویر را خیلی راحت تر از متن پردازش می کند، بعد از تحول در دنیای اینترنت افراد مختلف زیادی برای رسیدن به اهداف خود ازویدیو استفاده می کنند.
ویدیوها کاربرد های زیادی دارند ازجمله:
ویدیوهای مرتبط با برند
ویدیوهای آموزشی
ویدیوهای معرفی محصول
ویدیوهای معرفی خدمات
ویدیو های مستند
و ...

تولید محتوای گرافیکی

با گسترش روز افزون تکنولوژی صاحبان مشاغل برای دیده شدن نیاز به تبلیغات گسترده و جذاب دارند، از آنجایی که آمارها نشان می دهد، تصاویر گرافیکی و محتوای صوتی و تصویری بهتر از محتوای متنی در ذهن مخاطب ثبت می گردد و مخاطبان بیشتری را جذب می کند، لذا بهترین گزینه برای شناساندن محصولات و برند خود به بازار هدف خواهد بود
انواع محتوای گرافیکی
عکس نوشته - اینفوگرافیک - اسلاید - موشنگرافیک - بیلبورد - استیکر و ...
تاثیر محتوای گرافیکی
جلب توجه مخاطبان در کوتاه ترین زمان
محبوبیت و رشد شبکه های اجتماعی
سرعت انتقال پیام به مخاطب
و...

مســـتور

توسعه کسب وکار

© 2023 Mastur. All rights reserved.